FAQ

Veel gestelde vragen

Ik heb mijn bestelling met spoed nodig kan het sneller geleverd worden?

Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk gemaakt! Heb je je bestelling voor een bepaalde datum nodig? Stuur dan gerust een berichtje om de mogelijkheden te bespreken! Wel ben ik ook altijd afhankelijk van de verzendpartij, hier heb ik geen invloed op.

Mijn bestelling is een cadeautje

Elke bestelling wordt feestelijk ingepakt, wel kun je bij de opmerkingen aangeven voor welke gelegenheid het cadeautje ingepakt mag worden!

Wil je er een kaartje bij laten voegen? Ook dat is mogelijk! Laat bij het opmerkingenveld de tekst achter die je op het kaartje zou willen hebben en ik maak het voor je in orde!

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de grote van je bestelling en het land waarin je woont. Klik hier om het volledige overzicht te zien.

Sta je open voor samenwerkingen?

Heb je een goed bereik op social media dan kunnen we altijd kijken of we een leuke match zijn samen! Stuur gerust een e-mail dan kunnen we samen kijken naar de eventuele mogelijkheden.

Hoelang is de levertijd?

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden! Echter worden vrijwel alle bestellingen met de hand gemaakt waardoor er een levertijd is van 5 tot 7 werkdagen.

Is er sprake van haast bij je bestelling? Neem dan contact op om samen de mogelijkheden te bespreken!

Ontvang ik een Track & Trace van mijn bestelling?

Ja, zodra wij jouw bestelling verzenden ontvang je een mail om deze te volgen.

Waar worden bestellingen mee verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ons kun je op verschillende manieren betalen.

Namelijk middels de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL
  • Klarna Achteraf betalen
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • Vooraf overmaken

Retourneren

Ben je niet tevreden over het bestelde product? Binnen 14 dagen na ontvangst kun je het retourneren. Op de pagina ' Ruilen en retourneren ' vind je alle uitleg rondom het retourneren van je bestelling.

Let op! Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde producten te retourneren.

Worden de verzendkosten van mijn retourzending vergoed?

De kosten die je maakt om de order aan ons terug te sturen, zijn voor eigen rekening.

Heb je nog vragen?

Neem contact op